Gorputz eta kirol heziketa 1. zikloa

Xedeak
Liburu honek, egoera franko eta urraspide pedagogiko bat proposatzea du helburu. Hori, 1. zikloko irakasleak laguntzeko haurren berezko jokamoldeak aberasten. Emeki-emeki, jarduera horiek haurrak ikaskuntza bereziagoetara bideratuko dituzte, 1. zikloan landu ekintza-aditzak erabiliz.

1. GAITASUNA: Neurtzen ahal den ekintza bat egitea.

  • Laster egitea, jauzi egitea, aurkitzea
  • Ingurumen desberdinetan, motrizitate jarduera libreak edo gidatuak: lekualdatzeko, orekak eta eskukatzeak lantzeko, objektuak aurkitzeko eta harrapatzeko gisan.

2. GAITASUNA: Lekualdaketak ingurumen desberdinen edo oztopoen arabera egokitzea.

  • Igeri egitea
  • Itzulipurdiak egitea, lerratzea, gidatzea, eskalatzea, herrestan ibiltzea.
  • Orientazio jarduerak.

3. GAITASUNA: Elkarren kontra eta elkarrekin aritzea, bakarka eta taldeka; taldeko oztopoak onartzea.

  • Pilota jokoak: aurtikitzea, harrapatzea
  • Aurkarien arteko jokoak: tiratzea, pusatzea.
  • Eskuaire jokoak
  • Talde jokoak; elkarrekin aritzea, elkarren kontra, egokitzea

4. GAITASUNA: Nork bere burua adieraztea, musika-erritmo baten laguntzaz edo gabe, objektu baten laguntzaz edo gabe; jestuen eta lekualdaketen bidez sentimenduak eta emozioak adieraztea.

  • Arte adierazpeneko jarduerak: ingurutxoak, dantza jokoak, mimoa, dantza.

© IKAS 2016