Harrera > Katalogoa > Euskal curriculuma ala euskal dimentsioa curriculumean ?

Euskal curriculuma ala euskal dimentsioa curriculumean ?

Liburu honetan aurkezten diren ikerketa proiektuaren emaitzak hiru egile hauek talde lanaren dinamikan eraikitakoak dira. Oraina rte aurkeztu direnak eta hiruron izenean argitaratzen den lan hau ikerketa prozesu zabal eta luzearen fruitu dira.
Liburu honetan curriculuma eta edukiaren azterketa lantzen dira, egile desberdinak testuliburuari ematen dioten garrantzia azpimarratuz. Testuliburuok eskolako lanerako XIX. mendean hartzen dute benetako garrantzia, gaur arte dirauena. Testuliburuek euskaraz azgitaratu direnean ere izan dituzte aldaketak, hala edukiz nola itxuraz. Euskaraz argitaratu eta erabili denaren azterketa egiterakoan, guk XX. mendea hartzen dugu ildotzat, hiru epe edo aro finkatzeko: 1876-1974; 1975-1990; 1991-2000 [...]

EgileakBegoña Bilbao Bilbao, Paulo Iztueta
ArgitaletxeaUtriusque Vasconiae
BildumaBila
Formatua21 cm
Argitaratze urtea2004
Garrantzia179 or.
Gako hitzakCurriculuma Testuliburuak
Aurkezpenaz.-b. ir.
ISBN/ISSN/EAN978-84-933270-9-5
Note généralebibliografia : 171-178 or.
Edukiari buruzCurriculuma eta testuliburuetako edukiaren azterketa
Testuliburuen ezaugarri orokorrak
XX. mendeko testuliburuen garapena
Testuliburuen itxura: tamaina eta orri kopurua
Testuliburuetako azalaren garapena
Testugileak eta ilustratzaileak
Testuliburuetako ikonografiaren garapena
Curriculuma, edukia eta testuingurua
XX. mendeko edukien testuingurua
Kolorearen garapena testuinguruaren arabera
Testuliburuen izaera argitalpen tokiaren arabera
Testuinguru bakoitzeko edukia


Aleak

Marra kodea Kota Euskarria Nun Sekzioa Esk.
5449 371.32 BAT Liburua Disponible

Zure irakurle kontua

Identifiez-vous pour réserver cet ouvrage ou donner votre avis.