Liburu honetan aurkezten diren ikerketa proiektuaren emaitzak hiru egile hauek talde lanaren dinamikan eraikitakoak dira. Oraina rte aurkeztu direnak eta hiruron izenean argitaratzen den lan hau ikerketa prozesu zabal eta luzearen fruitu dira.
Liburu honetan curriculuma eta edukiaren azterketa lantzen dira, egile desberdinak testuliburuari ematen dioten garrantzia azpimarratuz. Testuliburuok eskolako lanerako XIX. mendean hartzen dute benetako garrantzia, gaur arte dirauena. Testuliburuek euskaraz azgitaratu direnean ere izan dituzte aldaketak, hala edukiz nola itxuraz. Euskaraz argitaratu eta erabili denaren azterketa egiterakoan, guk XX. mendea hartzen dugu ildotzat, hiru epe edo aro finkatzeko: 1876-1974; 1975-1990; 1991-2000 [...]
Harrera > Katalogoa > Euskal curriculuma ala euskal dimentsioa curriculumean ?

Euskal curriculuma ala euskal dimentsioa curriculumean ?
Egileak | Begoña Bilbao Bilbao, Paulo Iztueta |
Argitaletxea | Utriusque Vasconiae |
Bilduma | Bila |
Formatua | 21 cm |
Argitaratze urtea | 2004 |
Garrantzia | 179 or. |
Gako hitzak | Curriculuma Testuliburuak |
Aurkezpena | z.-b. ir. |
ISBN/ISSN/EAN | 978-84-933270-9-5 |
Note générale | bibliografia : 171-178 or. |
Edukiari buruz | Curriculuma eta testuliburuetako edukiaren azterketa
Testuliburuen ezaugarri orokorrak XX. mendeko testuliburuen garapena Testuliburuen itxura: tamaina eta orri kopurua Testuliburuetako azalaren garapena Testugileak eta ilustratzaileak Testuliburuetako ikonografiaren garapena Curriculuma, edukia eta testuingurua XX. mendeko edukien testuingurua Kolorearen garapena testuinguruaren arabera Testuliburuen izaera argitalpen tokiaren arabera Testuinguru bakoitzeko edukia |