Ez da asmatu oraindik hizkuntz irakasle eta ikasle guztien gogobeteko ikasbidea. Artikulu honetan, begiratu egiten zaie ikasbide bat baztertzeko eta beste bat lehenesteko, hizkuntza irakaskuntzaren alorrea erabili ohi diren arrazoei. Dirudienez, arrazoi horiek ez daude beti ere proba sendoetan sustraiturik...
Harrera > Katalogoa > Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago ?

Ba al dago bizitzarik atazetan oinarritutako irakaskuntzatik harago ?
Egileak | Josu Perales |
Unité matérielle | |
Argitaratze urtea | 2010 |
Garrantzia | 4-62 or. |
Gako hitzak | Ikasbideak Atazetan_oinarritutako_irakaskuntza Hizkuntz_formak |
Note générale | Bibliografia : 49-53 or. |
Edukiari buruz | 1. Sarrera
2. Komunikazioa jomuga 3. Atazetan oinarritutako irakaskuntza (AOI) 4. AOIrei egindako kritikak 5. Metodoak elkarrekin alderatuz 6. Ikasleei hizkuntzaren forma era esplizituan irakasten 7. Gramatika komunikazioaren etsaia ote ? 8. Kontzienzia metalinguistikoa 9. Zeri begiratu hizkuntz formari ala hizkuntz formei 10. Ondorio bidetik : gogoetagaiak |