Euskal literaturaren irakurketa ikasketei oso lotuta ageri zaigu gaztetxoen artean, eta oinarrizko ikasketak bukatu ostean ere, irakurle askok daukaten literatur errefeente nagusia eskola da (Alonso, 2006). Horrek premiazko bihurtzen du literaturaren irakaskuntzak dituen funtzioei eta proposatzen dituen edukiei buruz hausnartzea, eta aurrerantzean egin beharreko bidean oinarri sendoak finkatzea.
[...]
Harrera > Katalogoa > Gaiak : Gaur egungo errondak euskal literaturaren irakaskuntzan

Gaiak : Gaur egungo errondak euskal literaturaren irakaskuntzan
Egileak | Idurre Alonso |
Unité matérielle | Garapen iraunkorra eta gizarte erantzukizuna |
Argitaratze urtea | 2010 |
Garrantzia | 133-153 or. |
Gako hitzak | Euskal_literaturaren_irakurketa Hizkuntza_eta_literatura |
Note générale | Bibliografia : 150-153 or. |
Edukiari buruz | Irakaste-xedeen garapena azken bi mendeotan
Egungo errealitatea : curriculuma, testuliburuak eta ikastetxeetako jarduna Etorkizunerako erronkak |