Harrera > Katalogoa > Mahai-ingurua : Eskola porrota

Mahai-ingurua : Eskola porrota

Akademizismotik ihes egiteko garaia

Ohituta gaude eskola porrotaren zenbaki gordinak ikustera. Finlandian, Europako emaitza onenekin, %8 pasatxokoa da porrota eta EAEn aldiz, %14tik gorakoa, 2006ko datuen arabera. Baina askoz sakonagoa den errealitatearen azken distira baino ez dira zifrak, ala notetan isla daiteke benetako porrota? Islatzen al da hezkuntza sistemaren amaraunean galdu den ikaslearen ezintasuna, irakasleak duen egitekoa, gurasoen inplikazio maila ? Zenbakietan oinarritutako ebaluazioak ondo eman al dezake haurraren gaitasunen berri ? Irakasle eta pedagogo bi eta guraso bat elkartu ditugu mahaiaren bueltan, benetako porrotaz hitz egiteko. Eskolak egoista, erosoa eta akademikoa izateari utzi behar diola esan digute, eta protagonismo eta arreta guztia hezkuntzaren helburu nagusiari eskaini behar zaiola : ikaslea.

EgileakMikel Garcia Idiakez, Bego Zuza
Unité matérielle Eskola porrota
Argitaratze urtea2009
Garrantzia1-15 or.
Gako hitzakEskola_porrota Hezkiuntzaren_helburuak
Edukiari buruzDokumentua : Derrigorrezko bigarren hezkuntza 4 (EAEko datuak)
Lien sur cette ressourcehttp://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Larrun/2011/Larrun135pdf


Zure irakurle kontua

Identifiez-vous pour réserver cet ouvrage ou donner votre avis.