Ohituta gaude eskola porrotaren zenbaki gordinak ikustera. Finlandian, Europako emaitza onenekin, %8 pasatxokoa da porrota eta EAEn aldiz, %14tik gorakoa, 2006ko datuen arabera. Baina askoz sakonagoa den errealitatearen azken distira baino ez dira zifrak, ala notetan isla daiteke benetako porrota? Islatzen al da hezkuntza sistemaren amaraunean galdu den ikaslearen ezintasuna, irakasleak duen egitekoa, gurasoen inplikazio maila ? Zenbakietan oinarritutako ebaluazioak ondo eman al dezake haurraren gaitasunen berri ? Irakasle eta pedagogo bi eta guraso bat elkartu ditugu mahaiaren bueltan, benetako porrotaz hitz egiteko. Eskolak egoista, erosoa eta akademikoa izateari utzi behar diola esan digute, eta protagonismo eta arreta guztia hezkuntzaren helburu nagusiari eskaini behar zaiola : ikaslea.
Harrera > Katalogoa > Mahai-ingurua : Eskola porrota

Mahai-ingurua : Eskola porrota
Akademizismotik ihes egiteko garaia
Egileak | Mikel Garcia Idiakez, Bego Zuza |
Unité matérielle | Eskola porrota |
Argitaratze urtea | 2009 |
Garrantzia | 1-15 or. |
Gako hitzak | Eskola_porrota Hezkiuntzaren_helburuak |
Edukiari buruz | Dokumentua : Derrigorrezko bigarren hezkuntza 4 (EAEko datuak) |
Lien sur cette ressource | http://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Larrun/2011/Larrun135pdf |