Harrera > Katalogoa > Zer neurtu eta nola ebaluatu ikasleak

Zer neurtu eta nola ebaluatu ikasleak

Selektibitateak Hegoaldean, Baxoak Iparraldean, goi mailako gradu bat egin nahi duten milaka ikasleren etorkizuna baldintzatuko dute egunotan. Egun gutxitan egiten diren azterketa masiboak dira, aldaketarako tarte mugatua uzten dutenak eta Europako herrialde askotan egiten dituzten errebaliden antzekoak. Bi norabidetan baldintzatzen du hautaprobak : aurretik, Batxilergoko ikasketak azterketa gainditzera bideratzen dira ; ondoren, karreratarako hautaketa azterketaren irizpideen arabera egiten da. Beraz, hautaprobak batez ere edukiak neurtzen dituela kontuan hartuta, konpetentziek apenas duten lekurik Batxilergoan. Ordea, horiek aintzat hartzen dituen bestelako ikasleak demandatzen ditu unibertsitatean Boloniaren etorrerak. Nola egin aurre kontraesan horri ? Mahai-inguruaren abiapuntua dugu. Osatzeko, unibertsitatea euskaraz egin nahi duten Iparraldeko herritarrek dituzten zailtasunez artikulua idatzi du Gillermo Etxebarriak, eta nazioarteko unibertsitate prestigiotsuek darabiltzaten hautaketa irizpideez Ramón Flechak.

EgileakMikel Garcia Idiakez, Maria Luisa Jaussi
Unité matérielle Selektibitatea eta baxoa
Argitaratze urtea2011
Garrantzia2-19 or.
Gako hitzakSelektibitatea Baxoa Batxilergoa_ikasketak
Edukiari buruzSelektibitatea
Baxoa
Lien sur cette ressourcehttp://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Larrun/2011/Larrun154_Mahainingurua.pdf


Zure irakurle kontua

Identifiez-vous pour réserver cet ouvrage ou donner votre avis.