Selektibitateak Hegoaldean, Baxoak Iparraldean, goi mailako gradu bat egin nahi duten milaka ikasleren etorkizuna baldintzatuko dute egunotan. Egun gutxitan egiten diren azterketa masiboak dira, aldaketarako tarte mugatua uzten dutenak eta Europako herrialde askotan egiten dituzten errebaliden antzekoak. Bi norabidetan baldintzatzen du hautaprobak : aurretik, Batxilergoko ikasketak azterketa gainditzera bideratzen dira ; ondoren, karreratarako hautaketa azterketaren irizpideen arabera egiten da. Beraz, hautaprobak batez ere edukiak neurtzen dituela kontuan hartuta, konpetentziek apenas duten lekurik Batxilergoan. Ordea, horiek aintzat hartzen dituen bestelako ikasleak demandatzen ditu unibertsitatean Boloniaren etorrerak. Nola egin aurre kontraesan horri ? Mahai-inguruaren abiapuntua dugu. Osatzeko, unibertsitatea euskaraz egin nahi duten Iparraldeko herritarrek dituzten zailtasunez artikulua idatzi du Gillermo Etxebarriak, eta nazioarteko unibertsitate prestigiotsuek darabiltzaten hautaketa irizpideez Ramón Flechak.
Harrera > Katalogoa > Zer neurtu eta nola ebaluatu ikasleak

Zer neurtu eta nola ebaluatu ikasleak
Egileak | Mikel Garcia Idiakez, Maria Luisa Jaussi |
Unité matérielle | Selektibitatea eta baxoa |
Argitaratze urtea | 2011 |
Garrantzia | 2-19 or. |
Gako hitzak | Selektibitatea Baxoa Batxilergoa_ikasketak |
Edukiari buruz | Selektibitatea
Baxoa |
Lien sur cette ressource | http://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Larrun/2011/Larrun154_Mahainingurua.pdf |