Harrera > Katalogoa > Memoria historikoa : Iraganeko ahotsak

Memoria historikoa : Iraganeko ahotsak

1. Irakaskuntza irauli nahi du SEM@S proiektuak, testu liburuen diktadura amaituz eta ikasleen ikuspegi kritikoa bultzatuz. Hori egiteko, oinarrizko tresnatzat ditu lekukotzak eta memoria kolektiboa.
2. II. industrializazioaren ondorioak ikertu ditu Santo Tomas lizeoko ikasle talde batek SEM@S metodologiaren bitartez.
3. Even-Zoharren iritziz, historia bera arriskutsua gerta daiteke arma gisa erabiliz gero ; hori dela eta, beharrezkoa da lankidetza eta, batez ere, ohartzea behetik hasi beharreko prozesua dela eraikuntza, eta ez aginte mailetatik.

EgileakArantxa Elizegi
Unité matérielle Historiaren lekukoak
Argitaratze urtea2012
Garrantzia2-5 or.
Gako hitzakMemoria_historikoa SEM@S_proiektua Testu_liburuak Ikuspegi_kritikoak Historia_heziketak Memoria_kolektiboa Even-Zohar,_Jonathan
Edukiari buruz1. Iraganeko ahotsak
Tabuak gainditzen
Nortasuna eraikiz
Bide luzea eta zaila
2. Donostiako historia, liburuetatik kanpo
Gizartearten konplexutasuna
3. Jonathan Even-Zohar, EUROCLIOko kidea : "Jendearen bizipenak eta pertzepzioak ere historiaren zati dira"
Lien sur cette ressourcehttp://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Igandea/2012/Ig20121118_02_Memoria_historikoa.pdf


Zure irakurle kontua

Identifiez-vous pour réserver cet ouvrage ou donner votre avis.