1. Irakaskuntza irauli nahi du SEM@S proiektuak, testu liburuen diktadura amaituz eta ikasleen ikuspegi kritikoa bultzatuz. Hori egiteko, oinarrizko tresnatzat ditu lekukotzak eta memoria kolektiboa.
2. II. industrializazioaren ondorioak ikertu ditu Santo Tomas lizeoko ikasle talde batek SEM@S metodologiaren bitartez.
3. Even-Zoharren iritziz, historia bera arriskutsua gerta daiteke arma gisa erabiliz gero ; hori dela eta, beharrezkoa da lankidetza eta, batez ere, ohartzea behetik hasi beharreko prozesua dela eraikuntza, eta ez aginte mailetatik.
Harrera > Katalogoa > Memoria historikoa : Iraganeko ahotsak

Memoria historikoa : Iraganeko ahotsak
Egileak | Arantxa Elizegi |
Unité matérielle | Historiaren lekukoak |
Argitaratze urtea | 2012 |
Garrantzia | 2-5 or. |
Gako hitzak | Memoria_historikoa SEM@S_proiektua Testu_liburuak Ikuspegi_kritikoak Historia_heziketak Memoria_kolektiboa Even-Zohar,_Jonathan |
Edukiari buruz | 1. Iraganeko ahotsak
Tabuak gainditzen Nortasuna eraikiz Bide luzea eta zaila 2. Donostiako historia, liburuetatik kanpo Gizartearten konplexutasuna 3. Jonathan Even-Zohar, EUROCLIOko kidea : "Jendearen bizipenak eta pertzepzioak ere historiaren zati dira" |
Lien sur cette ressource | http://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Igandea/2012/Ig20121118_02_Memoria_historikoa.pdf |