Nola bihurtu bire ikastetxea prozesuen eta pertsonen lanaren hobekuntzen oinarritutako erakunde.
Harrera > Katalogoa > Ekarpenak : Kalitate-egitasmo integratua

Ekarpenak : Kalitate-egitasmo integratua
Egileak | Jone Areta |
Unité matérielle | |
Argitaratze urtea | 2012 |
Garrantzia | 30-34 or. |
Gako hitzak | Kalitate_egitasmo_integratua |
Edukiari buruz | 1. Nola arrazoitu daiteke, gaur egun eskolari egiten zaion kalitate-eskaera etengabea ?
Arrazoi historikoak Arrazoi soziologikoak Arrazoi teknikoak 2. Zer da kalitatea kalitate-egitasmo integratuaren esparruan, hezkuntzan pentsatuz ? 3. Zer da kalitate-egitasmo integratua ? KEI-ren kalitate-printzipioak Oinarri kontzeptuala Kalitate-egitasmo integratuaren egitura 3.2. Eremua : Erakundearen planteamenduak Kalitatearen konpromezua estandarra 4. Zein metodologia erabiltzen dugu ? 5. Nola ezartzen da kalitate-egitasmo integratua ? Informazioaren fasea Kalitatearen konpromisioaren fasea Abaluzio eta diagnostiko fasea Hobekuntza-taldeen proiektuen diseinatze fasea Proeiktuen hedatze edo inplementazio fasea Fasea : estadarrena rakaitzea kanpoko auditoriarekin Eguneratzea Kreditazioa 6. Ikastetxeko nor inplikatu behar da KEIn ? 7. Nola izan da txioka haur iakstolak akrezditazioa lortu bitartean jarraitu duen prozesua ? Abantailak Zailtasunak |