Teoria badakigu: garraio publiko eta kolektiboa hobetsi beharko genuke, ibilgailu pribatuaren aldean. Baina oraindik ere autoa da nagusi, administrazioaren politikak sustatuta, hirien diseinuak bultzatuta, eta sarri, guk geuk aukeratuta. Benetako neurri eraginkorrak hartzea ezinbesteko bihurtu da, mugikortasun jasangarria lortzeko bidean.
Harrera > Katalogoa > Garraio publikoa : Benetako neurrien beharra autoaren esklabo ez izateko

Garraio publikoa : Benetako neurrien beharra autoaren esklabo ez izateko
Egileak | Mikel Garcia Idiakez |
Unité matérielle | Lorea Agirre |
Argitaratze urtea | 2012 |
Garrantzia | 5-9 or. |
Gako hitzak | Garraio_publikoak Ibilgailu_kolektiboak Garraiobideak |
Edukiari buruz | 1. Garraio publikoa : Benetako neurrien beharra autoaren esklabo ez izateko
Diskurtso orokorra... ...eta neurri zehatzak Pertzeptzio faltsua 2. Metroan irakurtzen Trenean seguruago Villavesa, koherentziagatik 3. Datu esanguratsuak Araba, Bizkaia eta Gipuzkoan Nafarroan Lapurdi, Zuberoa eta Nafarroa Beherean 4. Garraiobideen erabilera EAEn, 16 urtetik gorakoen artean (2008) Garraiobideen erabilera Ipar Euskal Herrian (2010) Edukiera handiko errepideak |
Lien sur cette ressource | http://pmb.ldd.fr/estekak/ikas/Argia/2012/2348/Argia2348_05_Garraio_publikoak.pdf |