Esku artean duzun liburu honek Idurre Alonso Amezuak 2009an aurkeztutako doktorego-tesia du oinarri. Egilea ikuspegi komunikatibotik hurbiltzen zaio literaturari, joan den mendeko azken literatur teorien harira. Abiapuntu horrekin, Hego Euskal Herriko ikastetxeetan jasotako datuen irakurketa eskaintzen du, agerian utziz zer eta nola irakasten den. Bide horretatik, Idurre Alonsok identifikatu egiten ditu gaur egun literaturaren irakaskuntzan dauden erdiguneak, eta orobat, erdigune horien eraketan eragiten duten faktoreak.
Harrera > Katalogoa > Erdigune literarioak irakaskuntzan

Erdigune literarioak irakaskuntzan
Egileak | Jon Kortazar, Idurre Alonso |
Argitaletxea | Euskal Herriko Unibertsitatea. Argitarapen Zerbitzua |
Bilduma | Euskal literatura saila |
Formatua | 22 cm |
Argitaratze urtea | 2010 |
Garrantzia | 151 or. |
ISBN/ISSN/EAN | 978-84-9860-328-6 |
Prezioa | 10,00 € |
Note générale | Bibliografia : 143-151 or. |
Edukiari buruz | 1. Literaturaren izaeraz : hurbilketa teorikoa
1.1. Formalismoa 1.2. Estrukturalismoa 1.3. Harreraren estetika 1.4. Gogoan hartzekoak 2. Euskal literaturaren irakaskuntza eta erdigune literarioak 2.1. Begirada historikoa : erromantizismoatik gaurdaino 2.2. Zertarako eta nola lantzen da euskal literatura ? 2.3. Erdigune literarioak euskal ikastetxeetan I : ikasleen begirada 2.4. Erdigune literarioak euskal ikastetxeetan II : testuliburuen azterketa 3. Literatur generoak eta sariketak erdiguneak eratzeko faktore gisa 3.1. Literatur generoak 3.2. Literatur sariketak 3.3. Gogoan hartzekoak 4. Ondorio orokorrak |