Ahalik datu gehien irakastea zen garai batean eskola gehienen helburu. Egungo joerek, berriz, arrazoi eman diote minoritarioak ziren eskola batzuen filosofiari: ikaslearen gaitasunak dira landu beharrekoak, gaien bidez. Gaiak tresna dira, beraz, eta ez helburu. Filosofia honekin bat datoz Europako korronteak, hezkuntza lege berriak, Euskal Curriculuma... Eta gaia puri-purian dagoenaren seinale dira azken aldian egin diren ikastaroak: Ikastolen Elkarteak Iruñean XIV. Jardunaldi Pedagogikoak antolatu zituen eta DEIER Behatokiak simposiuma, Donostian. Planteamendua iraultzailea da inondik, gaurko eskola erabat aldatzea eskatuko baitu. Baina benetan egingo al da iraultza hori? Edo diskurtsoa berrituta betikoa egiten jarraituko dugu? Mahai-inguruak eman dizkigu erantzunak, eta bukaerako artikuluen bidez, hezkuntzako esperientzia erreferente batzuk bildu ditugu.
Harrera > Katalogoa > Mahai-ingurua : Benetako iraultza ?

Mahai-ingurua : Benetako iraultza ?
Egileak | Gorka Bereziartua, Estitxu Eizagirre |
Unité matérielle | Biharko eskola : gaitasunak lantzea ardatz |
Argitaratze urtea | 2007 |
Garrantzia | 2-16 or. |
Gako hitzak | Garagorri, Xabier;Loidi, arantzazu;Garcia, Maite;Ariznabarreta, Abel |